FAQ | Coa Nameštaj

FAQ

ČESTO POSTAVLJENA PITANJA

Da li izrađujete nameštaj po meri?

Naravno, akcenat našeg poslovanja stavljamo upravo na nameštaj po meri. Od projektovanja, izrade, sklapanja i na kraju vršimo montažu.

Kako da naručim odeđeni proizvod sa sajta?

Proizvod možete naručiti on line putem, tačnije odaberete opciju „dodaj u korpu“ i dalje sledite uputstva. Takođe možete proizvod naručiti i pozvom na naš telefon, putem emaila ili dolaskom u salon.

Šta predstavlja reč Belo, Belo/Standard i Standard u Vašim proizvodima?

Belo predstavlja cenu proizvoda od univer u beloj osnovnoj boji. Belo/Standard predstavlja kombinaciju belog univera i univera u boji/dezenu, a Standard predstvlja ceo proizvod u standard dezenu koji vi imate mogućnost da birate. U opisu svakog proizvoda imate opciju da pregledate standard dezene. Ono što potenciramo je veliki izbor dezena koji nudimo u našem salonu.

Da li mogu da naručim proizvod sa sajta u dezenu koji nije Standard dezen?

Naravno, svaki proizvod koji se nalazi u našoj ponudi možete naručiti u dezenu koji želite, s tim što će se cena menjati u zavisnosti od dezena i materijala koji odaberete. Svaki proizvod se može izraditi i po merama koje vi želite.

Da li mogu da naručim proizvod sa sajta, ali sa izmenjenim dimenzijama?

Da, svaki proizvod može da se izradi u željenim dimenzijama koje odgovaraju Vašem prostoru. Cena će biti u skladu sa izmenama.

Šta predstavlja Boja Drveta u opisu proizvoda?

Boja drveta ima 21 nijansa. Svaka od boja nosi sa sobom odredjenu cenu. Cene su klasirane u tri grupe. U opisu svakog proizvoda imate mogućnost da pregledate sve tri Grupe boja drveta i opredeliti se za boju, a uvek je najbolja opcija doći u salon i uživo poegledati.

Gde mogu videti materijale za tapacirung?

Veliki izbor materijala za tapacirung nalazi se u našem salonu. Nažalost zbog velikog broja dezena nismo u mogućnosti da i tu opciju stavimo na sajt.

Ko snosi troškove transporta?

Troškove transporta ne naplaćujemo ukoliko se čeka zbirna dostava, tj određeni dan za isporuku robe. Ukoliko želite u najkraćem roku dobiti naručeni proizvod, u tom slučaju troškove plaća kupac prilikom preuzimanja proizvoda.

Kako da dobijem naručeni proizvod?

Naručeni proizvod možete dobiti tako što ćete čekati dan za zbirni transport, ili preko kurirske službe i platićete pouzećem ili možete preuzeti lično. U ovom slučaju pre nego što potvrdite narudžbu, u polje ‘napomena’ upišite koji način isporuke želite.

Kome da se obratim za dodatna pitanja?

Slobodno koristite kontakt formu  za dodatna pitanja, ili nas kontaktirajte putem telefona, mail-a, ili svratite u salon. Trudimo se da što pre odgovorimo na Vaša pitanja.